Your basket is currently empty!
Как можем да ти бъдем полезни?
Виж въпроса
Какъв е срока за доставка на поръчки?
За продукти, предлагани от Maru, очакван конкретен период на доставка ще получиш след регистриране на поръчката. За продукти, предлагани от Marketplace търговци, периода и условията за доставка може да се различават в зависимост от търговеца. Обикновено доставката се осъществява до няколко работни дни от получаването на имейла с потвърждение за изпращане на поръчката от страна на търговеца. Ако търговецът е регистриран извън България то тогава срокът на доставка може да бъде удължен.
Не получих фактура. Как да процедирам?
Фактурата за продукти, предлагани от Maru, се издава в електронен формат и може да я намериш в “детайли на поръчката” на секция “Моите поръчки”, веднага след обработка на поръчката. Документите за поръчки към Marketplace търговци обикновено се изпращат от съответния търговец заедно с продукта, а някои ги качват в електронен формат и можеш да ги намериш в “детайли на поръчката” на секция “Моите поръчки”.
Не получих гаранция. Как да процедирам?
Гаранционният сертификат, за продукти продавани от Maru, можеш да свалиш от секция “Моите гаранции” на клиентския ти акаунт. Документите за поръчки към Marketplace търговци обикновено се изпращат от съответния търговец заедно с продукта, а някои ги качват в електронен формат и можеш да ги намериш в “детайли на поръчката” на секция “Моите поръчки”.
Обърках данните за издаване на фактурата. Как да постъпя?
Ако след като си регистрирал своята поръчка си установил, че въведените данни не са коректни и желаеш да се направи корекция (име на фирма или получател, булстат, ДДС номер) е необходимо да се свържеш с нас. Важно е да знаеш, че промяна по фактурата може да бъде направена, ако поръчката е фактурирана в рамките на 35 дни и няма връщане по нея.
Получих дефектен продукт. Какво трябва да направя?
За продукти, предлагани от Maru, трябва да попълниш Формуляра за връщане на продукт, който ще откриеш в секция “Върнати продукти”. Замяната се осъществява след връщане и регистриране на нова поръчка, ако продуктът е наличен на сайта. При необходимост от съдействие, сме на разположение.
Разопакованите продукти ползват ли се от правото за гаранция?
Да. Разопакованите продукти се ползват от правото за гаранция, съгласно издадения сертификат за гаранция от Maru. Гаранцията може да не покрива същия период, както опакования чисто нов продукт.
Колко време имам на разположение да взема пратката си от офис на куриерската фирма?
Срокът за съхранение на пратки в куриерски офис е: Еконт – 7 работни дни; Спиди – 7 календарни дни; Европът – 7 работни дни; Sameday – 5 работни дни; Български пощи – 7 календарни дни.